SEBAHAGIAN DARI RAWATAN

Contoh Penyakit:
Jantung berlubang,barah payu dara, santau, mandul, demam, batuk, selsema, maigrain, sakit jiwa, sakit mental, diabetis, barah pangkal rahim,pening kepala, asma, barah hati, barah kulit, lukiemia, barah otak, barah prostat, barah serviks, batu karang, barah tulang, buasir, sawan, sihir, tifoid, distrofi otot, epilepsi, gagap, hepatitis, kancing gigi, vector control, parkinson, rubella, virus, penyakit kulit, buah pinggang, barah paru-paru, kecederaan akibat kemalangan dan sebagainya.
Satu lagi yang ingin kami bantu ialah golongan yang sukar bertemu jodoh. Hantarkan nama dan umur anda kepada kami, akan kami cuba ihktiarkan.

Manusia hanya mampu berihktiar, hanya Allah yang menyembuhkan segala penyakit. Mudah-mudahan usaha ini diberkati dan dirahmati Allah. Amin Ya Allah.

Khamis, 24 Disember 2009

Barangsiapa menyembah Allah kerana diharapnya Suatu yang daripadaNya atau kerana menolakkan ia dengan taatnya akan datang siksa daripadanya, maka tiadalah ia berdiri pada haq segala SifatNya kerana bahawasanya Haq Tuhan atas segala hambaNya itu bahawa menyembah mereka itu akan Dia kerana segala SifatNya yang Jamiilah

Tiada ulasan: